Ondanks al onze inzet en deskundigheid kan het toch zijn dat u niet tevreden bent over het product of de behandeling van All4home. We verzoeken u dan vriendelijk dit dat zo snel mogelijk aan ons duidelijk te maken, zodat we tijdig kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid een oplossing te zoeken of een eventuele fout te herstellen.
Klachten op reeds verwerkt materiaal kunnen niet in behandeling worden genomen. Het is aan te bevelen om alle verpakkingen te bewaren om bijvoorbeeld de productiedatum en kleurnummer gemakkelijk te kunnen achterhalen.
Neem de volgende verwerkingsvoorschriften voor tegels in acht:
Dit kan door het schrijven van een brief naar:
All4home
t.a.v. klantenservice
Markerkant 12 6 18
1314 AK Almere
Nederland
U kunt ook een e mail sturen naar: info@all4home.nl
Na ontvangst van uw schriftelijk klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure. We stellen het uiteraard op prijs als u er eerst met uw contactpersoon bij All4home probeert uit te komen.